Pradžia Parašyti el. laišką Svetainės struktūra
Paieška:

Keičiasi VATESI aptarnavimo ir administracinių paslaugų teikimo tvarka

VATESI logotipas

Kaip ir iki šiol, ekstremaliosios situacijos metu, konsultacijas ir daugumą paslaugų Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija (VATESI) teikia nuotoliniu būdu, susisiekus telefonu ar elektroniniu paštu.

Vykdant Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 20 d. nutarimo Nr. 152 „Dėl Valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ įsigaliojusius pakeitimus, nuo 2021 m. rugsėjo 13 d. tiesioginio kontakto būdu VATESI priimami ir aptarnaujami tik asmenys, atitinkantys nurodyto nutarimo 3.1.1 papunkčio  kriterijus, t. y.  turintys Galimybių pasą arba kitą teisės aktų nustatytą dokumentą, patvirtinantį, kad asmuo pasitikrino, ar neserga Covid-19 liga, arba kad asmuo yra paskiepytas vakcina, arba kad asmuo yra persirgęs šia užkrečiamąja liga. Prašome atvykus į VATESI patalpas, jus aptarnaujančiam ar priimančiam darbuotojui pateikti vieną iš nurodytų dokumentų (popierinį variantą ar mobiliąją versiją) ir tapatybę patvirtinantį dokumentą, taip pat dėvėti kaukę, laikytis saugaus atstumo.

Atkreipiame dėmesį, kad VATESI administracinės paslaugos, kurios negali būti suteiktos nuotoliniu būdu – branduolinės energetikos objektų vadovaujančių darbuotojų atestavimas, fizinių asmenų, siekiančių įgyti teisę mokyti radiacinės saugos, atestavimas ir radiacinės saugos eksperto pažymėjimo išdavimas fiziniams asmenims, siekiantiems tapti radiacinės saugos ekspertais (kai radiacinės saugos eksperto pažymėjimo išdavimui būtini dokumentai negali būti pateikti elektroninėmis priemonėmis per Paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą) – bus teikiamos kontaktiniu būdu visiems pareiškėjams (ir neturintiems Galimybių paso), laikantis valstybės lygio ekstremaliosios situacijos operacijų vadovo nustatytų visuomenės sveikatos saugos ir higienos, ir kitų susijusių reikalavimų.

Iš anksto dėkojame už supratingumą ir bendradarbiavimą.